Kolejne forum na temat Club Penguin
Administrator
Druga misja jest dość skomplikowana kiedy przechodzi się ją pierwszy raz. Ten wątek powstał po to by stała sie bardziej zrozumiała. Zobaczcie sami :
Spoiler:
1. Naciskamy Start Mission.
2. Następnie klikamy na agenta G.
3. Potem jeszcze klik na chmurkę, która się pojawiła nad agentem, następnie na agenta. Będzie on wymagał tajnego słowa, które zaraz wam podam (zawsze jest takie samo).To słowo to MOGUL.
4. Wpisujemy słowo "mogul" w okienko, które pojawiło się na dole. Wciskamy "This is the word!", a następnie "Yes".
5. Idziemy za G, aż pokaże na nowy prototyp sanek.
6. Klikamy na niego i wrzucamy do "Inventory".
7. Idziemy na szczyt góry, klikamy na sanki w "Inventory" i na tabliczkę z napisem "Test Run".
8. Naciskamy "Yes", i jedziemy.
9. Staramy się rozbić, aż pojawi się wielki napis Crash!
10. Następnie wylądujemy chyba w jakimś zbiorowisku śmieci.
11. Od razu bierzemy linę, która schowała nam się pod zaśnieżonym krzakiem, i wkładamy ją do "Inventory".
12. Przesuwamy ekran w prawo i podnosimy brązową książkę, z napisem "Survival Guide". Podnisimy ją, i wkładamy do "Inventory".
13. Klikamy na krzaczek koło krzesła.
14. Pokaże nam się krzaczek z czymś do jedzenia (nie wiem co to jest :)).Bierzemy trzy owoce i wrzucamy do "Inventory".
15. Klikamy na jasnobrązowy pieniek drzewa.
16. Spotkamy tam wszystkie kolory puffli. Klikamy na byle jakiego, a one robią takie miny: :zdziwiony: , ;). Tylko czarny nam nie ucieknie. W "Inventory", bierzemy jeden owoc i dajemy pufflowi. On ga zjada, i zaczyna za nami chodzić.
17. Znowu idziemy do przodu.
18. Przesuwamy ekran w prawo, aż zobaczymy drzewo.
19. Klikamy trzy razy, na pień (w małych odstępach), aż przedmiot spadnie.
(Za trzecim razem przedmiot spadnie - okaże się że to garnek).
20. Bierzemy garnek do "Inventory".
21. Przesuwamy ekran w lewo i znów idziemy do przodu ( na pieniek ).
22. Znowu przesuwamy ekran w lewo, i znowu idziemy prosto ( krzaczek i kłoda).
23. Znowu przesuwamy ekran w lewo i podnosimy nartę, która wpadła w krzaki.
24. Wrzucamy ją do "Inventory".
25. Przesuwamy ekran w prawo, i idziemy do przodu (nudne już to się robi :sleep:)
26. Przesuwamy ekran w prawo i idziemy do przodu .
27. Odgarniamy krzaki, i wchodzimy do jaskini.
28. Przesuwamy ekran w prawo i klikamy na byle jaki kamyczek .
29. Ułożą się one w okrąg dookoła paleniska.
30. Wychodzimy z jaskini przesuwając ekran w lewo.
31. Znowu przesuwamy ekran w lewo i wchodzimy w ścieżkę.
32. Bierzemy pień, który znajduje się po prawej stronie ekranu.
33. Oczywiście wrzucamy go do "Inventory".
34. Następnie podchodzimy do rzeki, klikamy na garnek, który znajduje się w "Inventory", następnie używamy go na wodzie ( klikamy garnkiem na wodę ).
35. Otrzymany garnek z wodą oczywiście wrzucamy do "Inventory".
36. Teraz moment, który nie każdy umie przejść. Musimy w "Inventory", kliknać najpierw na nartę (lub sznurek), potem na sznurek (lub nartę, jeśli najpierw kliknąłeś sznurek). Zrobi nam się wędka. Następnie na węce używamy jednego owoca.
37. Otrzymaną wędkę używamy na rzece.
38. Wędkę odkładamy, a złowioną rybę oczywiście wrzucamy do "Inventory".
39. Wracamy z powrotem do jaskini.
40. Gdy już jesteśmy przesuwamy ekran w prawo, gdzie znajduje się nasze palenisko.
41. Najpierw używamy na nim pnia, potem książki "Survival Guide".
42. Ruszamy strzałkami tak, aby puffle stał na palenisku, i dajemy ma owoc. Kiedy skończy szarżować ognisko zapłonie.
43. Używamy na nim najpierw ryby, kiedy już się przypali, klikamy na nią, wtedy zniknie (niby ją zjedliśmy). Następnie używamy wody w garnku na ognisku. Kiedy już się zagotuje, także na nią klikamy. (Niby ją wypiliśmy).
44. Potem nasz pingwinek idzie spać. Kiedy się budzi, musimy wyjść na zewnątrz jaskini, wtedy przyleci po nas agent na JetPacku. Klikamy na chmurki, kończymy dialog, i pan agent przylatuje z nami do G.
45. Gadamy z G, on nam coś tam mówi, klikamy odpowiednie opcje, i kończymy misję. Teraz wystarczy tylko odebrac medal i list.
Misja skończona!
Offline